Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 21 september 2011

Budgivning pågår

Håll tummarna för mig nu! Har i flera dagar försökt buda hem en overall till T på Tradera, men hela tiden blivit överbjuden (ska väl erkänna att vissa auktioner har jag glömt av och andra har jag inte varit så himla insatt i). Nu har jag i alla fall lagt bud på en Windstopper Fleecejacka från PoP, som går ut imorgon. Uppe i 50 kr så jag hoppas den inte skenar iväg allt för mycket. Går nog inte med så långt på den då den inte var riktigt "rätt" färg. Sedan även en rosa skaljacka att ha över windstoppern. Är lite emot rosa ytterkläder, tänker inför framtiden om T skulle få en bror vill jag att ytterplaggen ska funka även för en kille. Hur som helst så kunde jag inte motstå denna. En av töserna i mammagruppen har denna rosa skaljacka och den är så underbar! Och slutligen en röd windstopper overall från PoP. Jag vill inte gå med för långt men är verkligen sugen på dessa plagg... Låt det gå vägen :-) 

Detta är nog en senare modell än den jag budar på, och det finns ingen luva heller. Men så fin.



2 kommentarer:

  1. Håller tummar och tår! Håller oxå på att bjuda på 2 overaller (kunde inte bestämma mig) från molo. Hoppas hoppas :).

    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh, hoppas det går vägen. Molo har mycket fint! Jag vann fleecejackan i alla fall men det är overallen å skaljacka jag är mest sugen på. Tyvärr går de inte ut förrän nästa vecka, massor av dagar kvar för folk att buda :-(

    SvaraRadera