Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 4 september 2011

Busy week

Började fundera över kommande veckas planer igår och insåg att varje dag hade något bokat och det är skönt samtidigt som en dag kanske det hade varit skönt att bara vara hemma. Måndag är det "mammafika", ska bli mycket roligt. Tisdag jobbar R halvdag då vi har möte med banken på eftermiddagen. Thea ska vara hos farmor och farfar så länge sedan blir det middag där. Onsdag blir det en sväng till svärmor igen. Det är 5-månaders kontroll på BVC  vilket betyder vaccination. Kände att jag inte ville gå själv så jag frågade om svärmor kunde tänka sig att följa med och det gjorde hon gärna. Nästan direkt efter det är det träff med föräldragruppen (vi träffas ju regelbundet ändå men nu är det anordnat av BVC) och jag tänker gå om Thea verkar klara av det efter sprutan. Jag tror ju inte hon kommer känna av så mycket redan efter en timme utan det kommer säkerligen till kvällen i så fall så förhoppningsvis kan vi gå. Torsdag är det ju babysim, fredag kommer mamma och pappa. Däremellan nånstans vill jag hemskt gärna hinna umgås med Carro och Valter lite också. Och det kommer jag nog lösa galant :-)

2 kommentarer:

  1. Vi håller oxå tummarna att ni hinner umgås med oss mellan alla aktiviteter . Annars får vi ju Nina och Thea abstinens . Kram på er!

    SvaraRadera
  2. Det ska vi allt hinna med, annars får ju vi abstinens vi med :-) Kramar

    SvaraRadera