Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 29 september 2011

Gulle mej

Ibland är jag nog världens bästa flickvän. Som häromkvällen, R nattade fisen när jag såg en tvätt i maskin. Hans träningskläder. Förstod att han glömt av dem och antagligen skulle komma på det när han skulle lägga sig. Underbar som jag är hänger jag upp dem och han fick en trevlig överraskning när han insåg det vid läggdags. Ett annat exempel är ikväll. Han gillar att dricka lättdryck när han kommer hem från träningen, men idag hade han glömt blanda. Nu står det en liter kall pärondryck och väntar honom. Det är ju nästan så att jag önskar att jag kunde vara ihop med mig själv för att se hur underbart det är ;-)

4 kommentarer:

  1. Jag håller med dig Nina! Robban har gjort ett riktigt kap! Om du tröttnar någon gång, får jag chans på dig ;)?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Önskar oxå att jag var ihop mig själv ibland! Dock inte idag, då var jag riktigt sur. Far var borta hur länge som helst, och när han kom hem satte han sig vid datorn med racerspel,med handsken på! Im lägger jag ut den på blocket! Inkl handsken!

    SvaraRadera
  3. Carro: Eller hur har han? Självklart, du har första tjing om jag blir ledig ;)

    Mamma: Nämen, va fasen? Förstår att du blev sur! Ja, hoppas du får en rejäl slant för både handske å dator!!

    SvaraRadera