Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 23 augusti 2011

Tjejkväll

Ikväll har det varit bara jag och fisen då Robert först var på en liten återträff med några klasskompisar från högstadiet, och just nu är det innebandy-premiär för säsongen. JP på 39:an har precis gått över till att spela i Rs lag så han har sett fram emot denna premiär länge. Fisen vaknade precis när jag skrivit klart förra inlägget. Jätteglad och pigg. I 30 minuter sedan började hon gny lite och gnugga sig i ögonen. Då blev det till att ta en långpromenad. Vi gick en bra bit och när vi var hemma på gatan igen mötte vi JP som packade bilen och skulle till träningen. Bestämde mig för att sticka upp till Carro en stund och byta några ord. Thea verkade ha uppskattat promenaden och gnydde inget när vi var där. Men hon började bli trött efter en halvtimme så kl 20 var vi hemma igen och då var det alldeles lagom att ta på pyjamasen och ge sista målet. Nu sover hon gott sen 20.30 och jag hoppas att hon inte vaknar lika många gånger som hon gjort de senaste 3 nätterna. Inatt åt hon två ggr istället för en och den trenden gillar jag inte. Det ska ju gå åt andra hållet ju äldre de blir... Vi får se hur natten går. 



1 kommentar: