Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

fredag 12 augusti 2011

Käppar i hjulen

Det halsonda som jag nämnde i förra inlägget har satt lite käppar i hjulen för mig. T.ex. kom grannarna på 39:an hem från BB igår men vi har ännu inte kunnat besöka dem pga min hals. Idag var det träff med mammagruppen, vilket jag sett fram emot mycket då vi inte träffats på några veckor, men det var ju bara att snällt stanna hemma från det med. Jag la mig kl 22 igår och sov till 09 (dock var jag vaken några ggr under natten när R försökte få Thea att somna om). Vaknade ändå med mer halsont imorse. Vi åkte i alla fall till Roberts föräldrar och fick sitta ute under denna fina dag. Jag känner mig lite bättre nu, tror mycket beror på den långa sömnen inatt. Än så länge har jag bara haft halsont och huvudvärk, inte snuvig eller nåt. Jag håller alla tummar jag har att jag vaknar pigg och frisk imorn så vi kan besöka våra vänner. Dock ska jag väl inte hålla i lilla Valter än på några dagar men man kan ju beundra från ett litet avstånd i alla fall! Håll tummarna ni med så ska vi se att allt blir bra tills imorn.  
Glad fis står på bordet hos farmor och farfar


2 kommentarer:

  1. Världens gulligaste unge!Hur kan man bli SÅ söt!? Med rätt valda anor kanske...?

    SvaraRadera
  2. Ja, jag funderar själv över hur hon kunde bli så söt :-)

    SvaraRadera