Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 23 augusti 2011

Ny blogg

Cornelia från min mammagrupp har blivit med blogg, det ska bli mycket roligt att följa henne där!

Hmm, min gubbe är fortfarande inte hemma... Träningen slutade för en timme sen, men de tjötar väl i omklädningsrummet kanske? Tänkte nog krypa till kojs snart. Thea sover som bäst just nu så det är väl smart att passa på jag med, ifall hon får för sig att vakna en massa inatt igen. Vi ska till banken kl 10 imorn så det är bäst att vi kommer upp i tid. Gonatt med er!

2 kommentarer:

  1. "Gubben" har väl tagit tillfället i akt att vara lite lös och ledig, han ska ju snart börja jobba! Se till att du får också göra det innan dess!
    Puss!

    SvaraRadera
  2. Han har varit lös och ledig halva dan igår, men tydligen hade det varit massa vägarbeten så han hade fastnat i köer. Ska försöka sno åt mig lite tid för mig själv innan han börjar jobba igen. Pöss!!

    SvaraRadera