Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 16 augusti 2011

Nya tider

Efter veckor med goda middagar, för korta promenader, många besök på Triumfglass, gofika med grannarna på 39:an, gofika hos Roberts föräldrar, hembakta kakor och onyttiga luncher försöker vi nu ta tag i matvanorna. Jag är sur på mig själv att jag inte fortsatte pusha mig själv när jag gick ner så mycket efter förlossningen. Men men... så är det. Nu är marmeladmackorna utbytta mot fil & müsli på morgonen, middagen ska va hemlagad och i mindre portion och inge mer glass! Självklart tänker jag unna mig en bulle eller kaka till fikat men det räcker fanimej med en! Behöver inte ta 7 st liksom. Och nu har jag ju skrivit det här också, så nu vet ni allihopa om det också. Kan ju vara glad att jag inte jobbar i alla fall. Farligare ställe finns inte när det gäller sötsaker och goa grejer. Nä, nu blir det raska promenader med barnvagnen i backarna och kanske ett å annat pass på gymmet om det finns några roliga pass.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar