Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 15 augusti 2011

Babysim

Har länge tänkt anmäla mig till Babysim som finns i närmaste badhus. Hade allt klart, en i mammagruppen hade kollat upp all info så det var bara att skicka ett mail och anmäla sig. Ändå har det tagit mig år och dar att komma mig för. Men häromdagen påminde R mig och då gjorde jag det på en gång och idag kom det svar att jag och Thea fick plats på den dagen jag helst ville. Två andra mammor ska gå då och det känns skönt att ha med folk man redan känner. Så nu har jag i uppgift att hitta badbyxor till Snäckan och ny bikini till mig själv (hatar det!). Har knappt badat något i år och därav struntat fullständigt i att leta ny bikini men inser nu att jag måste ha en som sitter bra. Kollade på Kappahls hemsida och de verkade ha bra utbud för en fyllig kvinna som jag är. Det blir nog bra. 

 

3 kommentarer:

  1. Badblöjor funkar utmärkt när man badar - bara att slänga efteråt så man slipper städa ev olyckor annars har i alla fall Lindex på Rean

    Kolla in figleves när det gäller badkläder, jag har en kanonbra bikini från freya och vill ha en baddräkt oxå

    SvaraRadera
  2. Change underklädeskedja har fantastiskt bra passform på sina bikinisar. Risken finns att det är rea där nu. Kompassen o grandpassagen. Köper alla mina bikini och bh:ar där. Duktig personal!

    Låter mysigt med babysim! Ska jag nog också kolla efter tids nog.

    SvaraRadera
  3. Johanna: Ja, funderar över om jag ska köpa badbyxor eller köra blöjor. Det är lite infoträff inför simmet på måndag, får se vad de säger då. Tack för tipset, ska kolla in det!

    Sofie: Åh, va bra! Ska titta där. Vill verkligen ha en som sitter bra så man slipper oroa sig att nåt ska titta ut :-) Perfekt om det eventuellt är rea också! Ja, babysim kan nog bli riktigt mysig! Här i Kärra var det inte alls så dyrt, 1100:- för 9 tillfällen.

    SvaraRadera