Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 29 augusti 2011

Back to reality

Ja, efter en helt underbar sommar som firats tillsammans som en familj är det nu dags för jobb igen. För Robert såklart. Än så länge känns det precis som vanligt, som det gjorde innan han gick på semester. Man faller väl tillbaka i rutinerna snabbt som ögat trots att det gått många långa veckor där vi varit två att ta hand om den lilla. 

Idag tog vi sovmorgon. Fisen vaknade när Robert gick upp så då fick hon mat sedan somnade vi om, tätt tillsammans i stora sängen. Det gör vi inte så ofta längre så det var verkligen supermysigt. Jag vaknade strax efter nio och då sov hon fortfarande gott. Smög mig upp på toa och när jag kom tillbaka stirrade två stora bruna ögon på mig så hon vaknade antagligen så fort jag klev ur rummet :-) Nu har hon precis vaknat efter en väldigt kort tupplur (bara 25 min) men verkar inte vilja somna om så vi går ner till 39:an och käkar lunch med Carro och Valter. 

Detta var den första bilden jag tog på Thea med telefonen. Hihi, alldeles nyfödd och svullen. Tänk att det gått nästan 5 månader. Sjukt!

2 kommentarer:

  1. Det är inte klokt vad tiden går! Kommer aldrig att glömma när vi såg henne på Östra, bara typ 13 tim "gammal". Underbara unge!Jag svävade hela vägen hem till Örebro!

    SvaraRadera
  2. Ja, har fortfarande inte kommit över att ni hade turen att vara här precis när hon bestämde sig för att komma. Hon kunde det där med tajming redan från början :-) Håll utkik, ska precis lägga ut en film på Thea när hon badar. Himla sötnos!

    SvaraRadera