Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 18 augusti 2011

Idag har vi gjort det här

Helt vanlig torsdag. Jag gick upp med fisen runt 09, Robert fick sova vidare då han verkar ha fått det jag hade för några dagar sen. Halsont och huvudvärk. Vi lekte på golvet, jag käkade frulle, Thea käkade på sina leksaker. Sen städade vi lägenheten och såg två avsnitt Supernatural. Roberts föräldrar kom runt 15-tiden för att passa Thea när vi skulle till banken. Mötet gick fort, vi fyllde bara i uppgifter så skulle de höra av sig när de kollat på vårt ärende. Vi fikade, visade några av husen vi spanat på på Hemnet för hans föräldrar sedan åkte de hem. Efter middagen (lagade en ny rätt, pestokassler, mycket god) tog vi en promenad i den härliga kvällssolen. Nu sover fis, och vi ska väl se några avsnitt innan vi knoppar. Imorn ska jag ut på bikinijakt, bevare mig väl...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar