Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 13 augusti 2011

Men det var då fan...

Vad är detta jag råkat på egentligen? Så konstigt, har liksom haft ont i halsen i tre dagar nu men det blir inget mer än det. Nu är jag bara tjock i halsen och har lite "bomullsskalle" om ni vet vad jag menar. Har ungefär lika mycket energi om vanligt, och känner mig inte matt. Börjar tröttna på detta nu, om det är en förkylning kan den väl göra sin business och dra sen? Morr! 

Idag åkte vi in en sväng till stan, kollade lite i affärer och åt bakad potatis på Eva's Paley. Gott men dyrt. Sen tog vi en mjukglass, som åts i skuggan när det blåste lite. Hiskeligt kallt insåg vi. Så fort man gick i solen var det tokvarmt. Jobbigt väder. Sen åkte vi hem och nu tittar R på fotboll. Tydligen Premier Leauge-premiär idag och det är tydligen lite stort (?). Ja, nu har jag inte mycket mer att blogga om för stunden. Ikväll blir det enkel mat och kanske några avsnitt Supernatural. Hoppas ni har det fint allihopa.

3 kommentarer:

  1. Här i Örebro har vi det gott! Samma konstiga väder dock. Varit på kyrkogården, Kauko-pappa skulle fyllt 88 idag!Vi la en blomma från oss alla i minneslunden!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. PL premiär är stort.

    SvaraRadera
  3. Mamma: oj, 88 år! Fint att ni var där. Ja, vädret är konstigt. Är det sensommar, höst lr sommar igen? Så förvirrande.

    Jukkis: Det har bara varit fotboll på teve här i två dar. Jag börjar tröttna!

    SvaraRadera