Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 22 augusti 2011

Måndag igen

Vilket härligt väder det bjuds på så här i slutet av sommaren! Ska väl erkänna att vi inte riktigt tagit tillvara på de senaste dagarnas fina väder dock... Igår satt vi inne hela dagen, förutom en långpromenad. Måste lära mig att det är okej att bara slappa en dag, jag har så svårt för att bara sitta inne, klättrar på väggarna vissa dagar. Men brukar tänka att det är bäst för snäckan ibland och då brukar jag lugna mig lite. Allt för henne, så lätt är det ju faktiskt. 

Idag ska jag och Thea iväg på infoträff inför babysimmet på torsdag. Ska träffa de andra mammorna och barnen från mammagruppen en timme innan och ta en promenad. Ska bli kul att träffas och bli lite uppdaterad på vad som hänt under sommaren. Var länge sedan vi sågs, eftersom jag missade senaste träffen. Nä, nu vaknade fisen och kräver min uppmärksamhet. Trevlig måndag på er!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar