Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 13 augusti 2011

Appar

Nuförtiden har ju alla en iPhone. Jag fick en i födelsedagspresent av Robert förra året. Blev så jätteglad och är verkligen fast med den. Kommer nog aldrig kunna ha en annan telefon. Är lite sugen på en iPhone 5 när de nu tänker dyka upp. Kanske bäst att börja spara redan nu, om de dyker upp nångång nästa år så kanske jag har råd :-) 

Förutom de allra vanligaste apparna (Facebook, nyhetsappar) är jag just nu förtjust i dessa två:

RunKeeper 
 Sätt på den när du går hemifrån på promenad eller joggingtur (man kryssar i vilket man gör, går eller springer). Den visar vart du gått på karta, hur fort du gått (staplar för varje minut och ett medelvärde på hur fort hela promenaden gick), kalorier du förbrukat och totala tiden du var ute.
 Mycket bra med karta över vilken väg man gått.
Igår laddade jag ner en Telenor-app. Gillar den mycket då den visar hur mycket man ringt för, när nästa faktura ska komma och tidigare betalda fakturor. Dessutom hade de en flik som hette erbjudanden där jag hittade en gratis film på Headweb. 

Sen fanns det ju även tusen olika gravidappar som jag hade under graviditeten, det var riktigt roligt att läsa vad som hände vecka för vecka m.m. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar