Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 15 mars 2012

Torsdag

Började dagen med en promenad med Carina. Eller det skulle bli promenad men Oliver var inte med på det så vi gick till Öppna Förskolan istället. Där fanns Carro, Valter, Nina & Linnea också och vi stannade på sångstunden innan vi drog hem och åt lunch.

Annars har jag bara plocka och lagat mat känns det som. Kom hem för en timme sen, från ett dansstep pass. Det var nästan 2 år sedan jag körde sist och man kan väl inte säga att jag direkt hängde med men det ger sig efter några gånger! Får hoppas vi kan hålla igång några veckor med detta. Kul som sjutton är det i alla fall, man är så upptagen med att få ihop stegen sp man tänker inte på att man tränar :-)

2 kommentarer:

  1. Låter kul med dansstep!Ungefär som det jag höll på med när jag var ung. Vår grej hette...oj, jag kommer inte ihåg!Hahaa...men jag kommer ihåg grundstegen!

    SvaraRadera
  2. Ja, det är kul men svårt innan man kommer in i det :-) Jasså, ja men då får du visa mig dem när vi ses nästa gång. Grundstegen alltså :-)

    SvaraRadera