Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

fredag 2 mars 2012

Partyt

Åh, vilket lyckat party det blev igår. Kunde inte blivit bättre! Carro är hur duktig som helst och visade fina och relevanta produkter. En del barngrejer då det var många mammor på plats men även andra toppenbra grejer. Vi blev 10 st (med mig och Carro) tillslut och jag är jätteglad att så många ville komma med kort varsel. Det var bara en knapp vecka sedan vi skickade inbjudningar. Tror många av mammorna var sugna på lite egentid med tjejkompisarna :-) 

Här kommer lite av de grejerna jag beställde:

 Ostkupan! Bara hört lovord om den, från Carro och mina föräldrar bl.a. och det var självklart att jag skulle ha en sån. Tycker dock den gamla färgen som de har var lite snyggare men denna är helt okej den med. 

 En underbart fin salladsskål med rejäla salladsbestick i samma färg. Har verkligen saknat en skål som klarar en stor och rejäl sallad. Vet att denna kommer stå på altanbordet många gånger i sommar med en härlig sallad i till grillköttet! 

 En skål till lilla T när hon ska börja äta själv. Gummiringen runt trycker man fast i bordet så sitter den som berget sen. Köpte även gaffel & sked till så hon kan pilla i maten själv med dem. 

 

2 kommentarer:

  1. Stort tack till dig! Kunde inte gjort det utan dig :). Hoppas du blir nöjd med grejerna!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vi var ett bra team :-) Det tvivlar jag inte på, deras grejor är ju toppen! Kram bra

    SvaraRadera