Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 22 mars 2012

Denna ljuvliga årstid

Jag har alltid sagt att sommaren är min favorit årstid men måste ändra det till våren. Det är ju då alla förväntningar ligger och gror och törsten efter sol och värme är som störst. Man tar till vara på all sol som ges och är ibland för snabb med att slänga av sig jackan. Idag blev det Conversen som åkte på. Tyvärr kom jag på att jag slet ut min favoriter förra hösten och våren. Låga mörkblå, köpta för en billig penning på Zacky's i New York. Skulle köpt 15 par till. Tror jag betalade 35 dollar för dem. Billigt. Jaja, det blev istället mina höga gråa som är köpta till fullpris här hemma i Svedala. Nån som ska till staterna snart och vill köpa ett par till mig?

3 kommentarer:

  1. Har du kollat på Amazon.co.uk? Där kan man ibland hitta till bra priser.

    I värsta fall kan du skicka hem till min moster så får hon ta med sig när hon kommer till sverige i juli...

    SvaraRadera
  2. Converse-beställningar är det alltid hemmifrån Sverige. Jag borde starta en svarthandel här på bloggen, haha ;)

    SvaraRadera
  3. Johanna: tack för tipset! Ska kika där!

    Jenny: Haha, kan tänka mig det! Du skulle nog kunna bli rik på det!!

    SvaraRadera