Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 20 mars 2012

Latmask

Förra veckan gjorde jag och T inte många knop, var mest hemma hela veckan. Denna vecka har börjat i samma tecken. T är snorig och jag börjar också känna mig hängig. Mest på morgon så hoppas att det kanske inte bryter ut helt.

Enda planerna för dagen är att åka och handla. Det är så trist väder så det blir inte ens en promenad utan vi tar bussen. Ska handla ganska mycket också så lika bra. Det värsta med att bara vara hemma och dega är att förutom att man blir uttråkad så blir man även mer slö för varje dag. Man orkar liksom mindre hela tiden. Men det gäller bara att komma igång igen! För övrigt är tösen bra i sin arm igen, använder den som vanligt! Skönt! Så jobbigt när de små råkar ut för saker och slår sig :-(

2 kommentarer:

  1. Känner igen det där med att man "förslappas". Jag är så himla glad att jag har hunden så jag måste komma ut!

    SvaraRadera
  2. Ja, det förstår jag! Då kan man ju inte sitta inne och slappa även om man skulle vilja :-)

    SvaraRadera