Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 4 mars 2012

Tårta för två

Det är en stor dag idag! Därför bjuder jag på tårta, för två stycken! Vi börjar med tårtan. 

Den supergoda midsommartårtan får det bli! Den största biten får J-P på 39:an som blir 28-åring idag. Stort Grattis till dig! Vi har varit där på tårta och grattat honom. 

Andra biten, den lite mindre, får bloggen som idag fyller 1 år. Grattis bloggen! Jag hade ju en annan blogg som jag skrev mellan 2005-2008 och trodde väl inte riktigt jag skulle ta upp detta igen meeen.... Once a blogger always a blogger antar jag? 

Idag ska vi nog åka och titta på Robert när han spelar innebandy. Tyvärr har jag inga hörselkåpor till T men det spelar kanske inte så stor roll. Har testat ett par på henne men hon bara sliter av sig dem hela tiden. Vi får väl se hur länge vi kan stanna, kul att titta förbi en liten sväng i alla fall. 

1 kommentar: