Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 12 mars 2012

En solig dag

Idag har vi försökt fånga solen så gott vi kan, jag och lilla T. En stund ute på altanen. Jag trodde, dum som jag är, att vi kanske kunde sitta still på en filt och leka därute. Haha, ja ni förstår ju själva. Det var lite kaos ett tag med en unge som hoppade iväg och trasslade in sig i katternas linor hela tiden. Och en katt trasslade in sig i julgranen som fortfarande ligger därute (Varför gör den det???!). Tillslut gick katterna in och jag hämtade ut Ts matstol. Hon tyckte det var kul att sitta i den en stund. Sen tog vi fram vagnen och gick en promenad istället. Tänkte gunga men alla gungor var upptagna så bi gick hem istället.

Dagens mest förvånande:
* Vi sov till 07.30. Sovmorgon.
* Thea åt en hel portion gröt. Gröt, fattar ni? Det hon ratat konstant i flera månader.
* Jag överlevde ett 60 minuters Indoor Walking-pass. Det brukar vara 45 min då det är rätt tufft att köra nonstop i 45 min.

2 kommentarer:

  1. Ser så härligt ut, hoppas på bra väder även framöver, så ni kan utnyttja uteplatsen ordentligt! Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja, det hoppas jag med. Detta får gärna hålla i sig! Kram

    SvaraRadera