Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 5 mars 2012

Lite av varje

Blir ett inlägg som kan liknas vid en fruktsallad. Så får det bli.

I helgen var vi på Baby & Barnmässan. Vet inte vad jag förväntat mig men antagligen lite för mycket då jag blev besviken. Den var definitivt inte lika stor som jag trodde och det tog inte så lång tid innan man traskat igenom hela. Känns som det kanske är roligare att gå när man är gravid. Förra året var jag ju stor som ett hus och orkade knappt gå en kilometer så minns att jag verkligen inte hade lust då. Både vi och grannarna hade barnvakt (första gången på näsan ett år är vi själva vi fyra, och då går vi på barnmässa :-)) så vi käkade lunch på en restaurang som låg precis bredvid ingången till mässan och det var supergott!!

För övrigt ska jag beklaga mig lite. Har verkligen haft otur på Tradera (hoppas det är otur iaf och inte vardagsmat). Först fick jag aldrig en overall jag vann i julas. Den kom först tillbaka till säljaren efter några veckor, då dubbelkollade han adressen med mig och skickade igen men den kom ändå inte. Nu saknar jag betalning från två som vunnit kläder jag lagt ut. Mailat men ingen av dem har svarat än. Tröttsamt... Slut klagat, håller tummarna att betalning snart dyker upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar