Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 7 mars 2012

Fotbad

Varning! Ni som ej gillar fötter (typ min sambo) kan sluta läsa (obs! Ej något äckligt skall skrivas bara att det handlar om fötter)

Tog mig en titt på mina fötter idag som jag vet att jag inte riktigt tagit väl hand om det senaste. Finns egentligen ingen ursäkt mer än ren lathet. Att jag dessutom har världens bästa fotbad från Scholl gör saken ännu värre. Så nu sitter jag med fötterna i blöt och ska snart fila och smörja med fetaste krämen. Ska verkligen börja ta hand om mina fötter bättre, det förtjänar de verkligen!

"Fläcken" på min höger fot är en brännskada från häromdagen när jag lagade mat och fick en stor klick brännhett smör. Blev ett fult märke trots att jag slet av mig strumpan snabbt som attan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar