Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

fredag 9 mars 2012

Skötväska

Just nu drömmer jag om en ny skötväska. Jag bytte ju från Emmaljungas till en begagnad Skip Hop som jag köpte på Tradera. Den är kanon. Dock ett fel med den. En av de bästa sakerna med Skip Hops väskor är att de har speciella barnvagnsremmar så väskan sitter bra på handtaget till vagnen. Den väskan jag köpte var en gammal variant så när jag ska fästa väskan på vagnen måste jag ta bort det långa axelbandet helt och byta till barnvagnsremmarna. De nya väskorna har så att man kan knäppa fast väskan på vagnen utan att ta loss det långa bandet vilket är mycket enklare. Dessutom är den sliten och börjar spricka i en av sömmarna. Lätt att laga men...ja ni vet... Någon av dessa två drömmer jag om. R måste ju också gilla den såklart och jag tror att i alla fall den översta skulle gå hem även hos honom. 



2 kommentarer:

  1. Jag har skip hop messenger och är skit nöjd:)) Bara och köp;) Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, Skip hop är verkligen bäst! Ska försöka hitta nån begagnad tänkte jag, vi får se hur de går :-) Kram kram

    SvaraRadera