Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 14 mars 2012

Har jag lyckats?

Eftersom jag alltid är inloggad på mitt Google-konto har jag aldrig behövt skriva i den där ordverifieringen som ibland dyker upp på bloggar. Tycker själv den är så irriterande och man ser ju för fasen inte vad det står. Blir det fel orkar man ju inte skriva om. Insåg för ett tag sedan att den var aktiverad på min blogg men har inte fattat hur jag ska få bort den. Var tvungen att gå tillbaka till en gammal version av Bloggers gränssnitt och vips så kunde man plocka bort den där dumma verifieringen. Nu har jag testat att logga ut mig själv och skriva kommentar som anonym och det verkar inte som verifieringen dyker upp. Hoppas hoppas den håller sig borta nu! Säg till mig annars så får jag greja vidare för den är inte välkommen på min blogg!

7 kommentarer:

  1. Åhvad skönt! Håller med, mycket irriterande när man knappt ser vad som står..

    SvaraRadera
  2. Trots att jag är inloggad har jag fått skriva ordverifiering på din och många andra bloggar och håller med om att det är irriterande, framförallt den nya som knappt syns

    SvaraRadera
  3. Men nu är den borta! Kanon!

    SvaraRadera
  4. Åh jag vill också ha bort den där dumma kod-grejjen!

    SvaraRadera
  5. Nu ska jag testa...

    SvaraRadera
  6. Gick bra!Jippie!!

    SvaraRadera