Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 28 mars 2012

Onsdag

Onsdag igen och sista babyrytmiken. Trist, det har varit riktigt kul! Tyvärr börjar ingen ny kurs förrän till hösten, hade tänkt att R skulle fortsätta gå med henne men så blir det inte nu.

Hamburgare till lunch hos svärmor, jag hade bakat drömtårta som jag tog med. Det är verkligen en fikafavorit för mig! Skulle nog kunna äta 7 bitar på raken. Efter att vi kom hem har vi varit supereffektiva. Nattat barnet, dammsugit, plockat och städat badrum på nedervåningen, kört en tvätt och jag hann slänga mig in i duschen och avslutade med Grey's Anatomy. Nu har jag bara några teckningar att göra i Draw Something innan det är dags att stänga ögonen. Hoppas på en fin torsdag. I så fall ska jag gå och köpa mig en glass!

Jag, Thea och kanin

1 kommentar:

  1. Vet inte vem som är sötast...det är nog kaninen, den med mest störst tänder! Som snart fyller ett år!

    SvaraRadera