Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 24 januari 2012

Tisdag

Vilken underbar vinterdag! Soligt, kallt och friskt. Även idag avverkades en långpromenad. Runt vår fina lilla sjö, var ute nästan lika länge som igår. Dock blev det ett litet stopp vid lekplatsen för att gunga lite. Thea skrattade och tyckte det var lika kul som alltid. När vi kom hem kom Mindy på besök. Hon passade Thea en sväng så jag hann dammsuga lite. Dessutom hade hon en underbar bukett tulpaner med sig. Glömde fota men det gör jag imorn. Så fina, tusen tack om du läser detta, kusin Findus :-)

Imorgon har vi inga planer, ta dagen som den kommer är rätt gött måste jag säga! Nästa vecka har jag planer på att besöka jobbet. Många som inte var där sist jag hälsade på så vi testar på nytt igen! Nä, nu blir det natten. Här får ni en bild på T som jagar efter Cesar in under bordet. Slutade med att hon slog i huvudet och började storgråta (hon är en liten mespropp som gärna gråter så fort hon får chansen :-) ).

2 kommentarer:

  1. En mamma förtjänar lite fina blommor emellanåt. Det är bara att säga till om du behöver dammsuga igen, alltid kul att busa med Thea!

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du! En mamma uppskattar verkligen lite blommor ibland :-) Jag lovar att höra av mig igen, alltid skönt med lite avlastning!! Kram

    SvaraRadera