Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 14 januari 2012

Fredag och lördag

Ursäkta för dåligt bloggande, helt enkelt inte blivit av. Igår bjöd på fint väder och efter en lugn morgon promenerade jag och Thea till simhallen för att möta upp Carro och Valter som babysimmat. Vi satt på en bänk i solen utanför och väntade en stund. Min bästa stund denna vecka. Thea såg sig omkring, tittade fascinerat och myste i mitt knä. Satt bredvid en stund och var otroligt söt. Senare på eftermiddagen blev jag arg på henne för att hon inte ville sova och glömde bort den fina stunden men idag minns jag den starkare än min ilska.

Idag har vi städat nu på morgonen, sedan stack vi iväg till Skatås med grannarna på 39:an för en promenad. Gick femman och drack kaffe efter. Mysigt att ta med termos med kaffe, det gillar jag. Sen blev det hemlagad pizza. Var toknära att åka till affären för att köpa goda grejer men R tog sitt och mitt förnuft till fånga och jag åt en apelsin istället. Inte alls det jag ville ha, men imorgon är jag nog glad för det! Nu försöker vi natta fis som är lite motsträvig och uppe way past bedtime.

4 kommentarer:

  1. Vilken fin bild på lilla fisen:)) ja ibland tryter tålamodet och ilskan tar över men de FÅR de göra, du är lika bra mamma för de😊kram

    SvaraRadera
  2. Det är inte Thea, det är min lillebror!!!!! Jag lovar....

    SvaraRadera
  3. Ja, ibland orkar man bara inte. Men är glad att det försvann snabbt och att den fina stunden finns starkare i minnet :-) Kram!

    Lotta: Va roligt att du kommenterar! Hörde att du haft problem med det. Nu verkar det funka ju!! Haha, ja kan inte säga annat än att tösa brås på sin far... :-)

    SvaraRadera
  4. jag följer er hela tiden. Hoppas bara att det funkar bättre med mina inlägg framöver..Kram!

    SvaraRadera