Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 30 januari 2012

Just another manic monday...

....NOT! En sån här slappdag har jag inte haft på lääänge! Men otroligt skönt. Kände redan när Thea vaknade 07.50 att vi inte skulle göra många knop idag. Orkade inte ens ta en promenad. Vi har lekt, lekt och lekt. Jag har jagat henne runt köksbordet, fångat hennne på väg till katterna vattenskål och matskålar och så vill hon stå heeela tiden. Så det har vi övat mer på. Mot vardagsrumsbordet och mot vår lilla fotpall som är alldeles lagom i höjd för henne att stå emot. 

Har även tittat på ett avsnitt Revenge och ett Once upon a time. Hade de båda på inspelning i torsdags men vår underbara box tyckte inte jag skulle se dem för den hade bara struntat i att spela in. Bra skit, Canal Digital... Så jag fick kolla på Play istället med det gick ju bra det med. På kvällen blev det att bada Thea och natta henne lite tidigare än vanligt då hon var otroligt trött. Nu har hon sovit djupt i över två timmar och jag ska snart gå upp och lägga mig jag med. Har suttit på Tradera och läst på om hur man säljer. Hade tänkt lägga upp min iPod Nano idag (och min iPhone imorgon när jag letat upp kvittot) men så blev jag osäker på hur jag ska skicka dem på Posten. Frågade min bror (gammal brevbärare) och han bekräftade det jag trodde om att kuvert ibland behandlas lite ovarsamt och lätt kan hamna i kläm nånstans på vägen så nu avvaktar jag lite. Ska läsa på lite så får vi se vad som blir bästa sätt! Vill ju gärna att grejerna kommer fram hela och fina! 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar