Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

fredag 20 januari 2012

Fredagsmys

Fredag, kl 20.30. Har ätit middag med Carro (jättegod lax!!), liten somnade kvart över åtta, jag har smugit ner, tänt ljus då det är lite kallt, tagit fram min chokladbit (ibland får man unna sig) och funderar på vad jag ska se på teve. Oceans Thirteen eller Little Miss Sunshine. Sett båda flera gånger, beslutsångest. Perfekt kväll hade varit om Robert varit hemma. Nu spelar hab match i Uddevalla och kommer vara hemma toksent. Men men, man kan inte få allt.

Imorn ska jag lägga upp video på ålande Thea, så håll till tåls mormor och morfar!

3 kommentarer:

  1. Tack för trevligt sällskap! Kan du skicka hit en bit av din choklad.. ;) tänkte passa på att slänga på en av "tjejfilmerna" jag lånat och ångrar nu att jag inte köpte något mumsigt till :).
    Kram på daj!

    SvaraRadera
  2. Den är slut redan :-) Moffade i mig den snabbt som ögat, haha! Förstår att du ångrar dig. Jag var inte alls sugen när jag var i affären men visste att suget skulle komma smygande och mycket riktigt! Ja, trevligt kväll som får göras om med ett glas vin nästa gång :-) Kram kram

    SvaraRadera
  3. Jag tog igen gottisätandet igår istället :).
    Ja,nästa gång får vi defenitivt ta ett eller två glas vin till :).
    Kram söta du!

    SvaraRadera