Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 17 januari 2012

Babysäkra nästa

Eftersom Thea inte tagit sig runt (förutom i gåstolen men den används knappt längre) tidigare har vi inte behövt anpassa huset efter det heller. Nu är det andra tider, för jäklar va fort det går nu. Hon ålar fortfarande, och kan bara hjälpa till med ena benet men undan går det. Så nu måste vi säkra uttag, köpa grindar, samla ihop sladdar som ligger och sätta barnspärr på kökslådorna. Det får bli i helgen.

Idag har vi haft en mysig dag med Carro och Valter. Lunch hos dem, promenad och mycket prat. På eftermiddagen testade jag och C Zumba för första gången. Svårt, men roligt. Tror inte det blir ett pass jag går på varje vecka men nångång då och då. På söndag ska jag bränna av ett gammalt hederligt coreball-pass. För två år sen tränade jag och C mycket, och coreball var en riktig favvo! Superbra träning för bålen på en stor boll. Världens bästa instruktör också och det är hon som har passet på söndag! Ser fram emot det fast det kommer ta musten ur mig, har noll magmuskler efter graviditeten. Undrar om jag ska trycka in ett indoor Walking också? Det är kul när man kommer ihåg och tränar igen!

2 kommentarer:

  1. Kan du inte ta en bild och lägga in när hon ålar...

    SvaraRadera
  2. Jag tänkte jag skulle filmat henne idag men glömde av det. Ska göra det imorn och lägga upp en film här så ni får se :-) Idag har hon även fått upp farten när hon hoppar fram på rumpan. Och hon skrattar hela tiden när hon gör det, verkar tycka det är jättekul!

    SvaraRadera