Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 16 januari 2012

Massage

I julklapp av Robert fick jag en massage, vilket även var det jag önskat mig. Han gav förslag att jag skulle gå till St Jörgen, där jag och Carro var på sparitual i somras. Det är verkligen jättefint där, men när jag såg priserna tyckte jag de var i dyraste laget. Kom då ihåg att jag sett skyltar i simhallen när vi varit på Simmis, att det finns ett företag som heter Kärra Kroppsvård som huserar där. 495:- för en timmes klassisk massage känns överkomligt, så imorn tänkte jag boka en tid. Funderade en stund på att eventuellt göra en ansiktsbehandling istället, men känner i kroppen att den skulle uppskatta en massage mer. Ser verkligen fram emot det, känner att jag förtjänar det!! 

 

2 kommentarer:

  1. Åh verkligen! Vad härligt:))
    Hoppas du får en skön stund!! Kramis

    SvaraRadera
  2. Glömde boka tid idag, måste komma ihåg imorn!! Ska bli så gött! Hoppas allt e bra med er! Kram

    SvaraRadera