Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 31 januari 2012

Ingen favorit

Tisdagar är en av veckans sämsta dagar tycker jag. En mellandag. Måndag är den uttalade hatdagen men har man tur har man kvar lite energi från helgen. Onsdag vänder veckan och man börjar kunna ana helgen i horisonten. Torsdag är en av mina favvodagar. Helgen står för dörren, fredag väntar och det har så länge jag kan minnas ofta gått bra program just på torsdagar. Resten av veckans dagar behöver jag inte ta upp. Fredagsmys, lördagsgodis och söndagmiddag. Tillbaka till tisdag. Robert tränar vilket gör att han oftast bara hinner hem ca 2 timmar innan det är dags att åka igen. De två timmarna fylls med matlagning, middagsätning och disk. Sen ses man inte mer den dagen. Nä, jag kan lätt skippa tisdag. Men imorn är det onsdag och vi ska förhoppningsvis på babyrytmik (om hon inte strular alldeles djävulskt inatt) och sen är det snart helg :-) Gonatt med er!

PS: En positiv sak med denna tisdag. Mysig promenad runt Svankällan med Katarina och Ines, där Ines älskade snutte dök upp för min syn. Hon tappade den på en promenad häromdagen och K har gått samma väg å letat, men inte hittat. Glad att Ines fick den tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar