Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 8 januari 2012

Som så många andra...

...har jag haft en produktiv söndag! Läst om flera bloggare som fått mycket gjort idag, så har även jag! Vi började med att fixa med vår säng som knakade nåt fruktansvärt. Det gick snabbt att lösa, sedan målade jag tre ramar vita till Theas rum. En är i ek och två var gula. De gula har hon fått av faster Lotta, en med Tiger och en med Ior. De behöver nog en omgång färg till, men det kan nog bli ganska bra sen! Sen har strukit dukar och pysslat lite hemma. R tog en promenad med Thea. Jag fick lite tid själv och duschade och läste Eldvittnet. Fick även fotat lite grejer jag ska sälja på Tradera (iPod nano och min gamla iPhone).

På eftermiddagen blev det kalkonmiddag hos Roberts föräldrar med familjen Angrell också. Gott som alltid och jag är fortfarande proppmätt! Nu sitter R uppe hos Thea, jag har tänt 100 ljus då det är lite kallt hemma. Hoppas hon sover gott ikväll, ska själv lägga mig tidigt och läsa läsa läsa (spännande bok!!)

2 kommentarer:

  1. Myggan och Lelle? Angrells, alltså. Vi kan inte alla efternamn. Verkar Eldvittnet bra? Vill gärna låna den sedan!
    puss från mor o far!
    P.S Den där kalkonmiddagen, den tar vi gärna i repris! Hälsa dina svärföräldrar det!

    SvaraRadera
  2. Myggan å Lelle är Angrellarna, helt riktigt! Inte lätt med alla efternamn. Ingen heter ju samma. Eller jo, några stycken men ingen heter som Violet. Ja, det ska jag hälsa och det får ni säkert!! Ja, Eldvittnet är riktigt bra! Självklart följer den med upp nästa gång!

    SvaraRadera