Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 7 maj 2012

Två bilder och en video

Det har jag fått skickat till mig idag av R. Underbara bilder på tösen och en video där hon frågar efter mig. Knappt två timmar hann jag vara med henne idag. På tok för lite, vänjer mig väl tillslut men tufft nu. Hon och pappa har haft det kanon, trots läkarbesök (inbokat sedan en månad tillbaka pga krokig tumme). Jag tog cykeln till jobbet, grymt nöjd med det. Spretigt inlägg, ville få fram mycket på en gång. Återkommer med ett vettigare inlägg senare.

3 kommentarer:

  1. Åh fy 2 tim?:(
    Men man vänjer sig säkert:) Nu får hon ju massa egentid och mystid med pappa och de är ju oxå härligt;) Snart är de helg igen och då får ni tokgosa!! Massa kram

    SvaraRadera
  2. Det där är det jobbigaste, att vara både mamma/pappa och yrkesmänniska! Att släppa det ena och bli det andra samtidigt...det är egentligen då man blir en familj när båda får smaka på det som är utmaningar och saknad i kombination! Det fixar ni!
    Kramar till er alla tre!

    SvaraRadera
  3. Cornelia: Ja, två timmar var i minsta laget. Idag blev det 3 och det kändes mycket bättre! Hon stormtrivs med pappa hemma, de har det så bra så! Ja, längtar redan till helgen! Kram

    Mamma: Det är verkligen en prövning men man blir stark av det här och lär sig med tiden!

    SvaraRadera