Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 20 maj 2012

Kaffe med dopp

Dagen började tidigt. T vaknade 05... Fick henne att slumra till en ytterst kort stund till men 06.30 gick hon och pappa upp. Jag sov till 07.30. Vid frukosten fipplade Robert med sin iPhone så den fick sig ett dopp i kaffekoppen. Först verkade det ha gått illa, han hörde inget när man görsökte ringa. Men efter ett tag torkade den och nu fungerar den fint igen :-)

Kl 10 fick vi besök av Rs jobbarkompis och hans familj. Jättetrevligt! Vi fikade ute och vår lilla sluttning på tomten var väldigt rolig. Barnen skulle upp och ner i den och Zorro parkerade sig längst upp och njöt i gräset! Nu sover lilla T, och jag inväntar lekakulor så jag kan skrida till verket i trädgården. Allt inhandlades igår (utom jord och leka som jag trodde skulle finnas på Ica men de hade bara jord...) så det är bara att sätta igång sen! Tror det kommer bli jättebra. Nöjd med mina inköp och lovar visa resultatet!


2 kommentarer:

  1. Det blev ju så vackert, har ju sett resultatet på Facebook och via mms! Grattis till gröna fingrar!

    SvaraRadera