Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 31 maj 2012

Förlänga dygnet

Just nu känns det som jag skulle vilja ha några timmar till på dygnet. När klockan ringer på morgonen är jag inte pigg men det känns inte som det spelar någon roll om jag fått sova 4 timmar till, jag hade nog varit helt slut ändå. Thea har sovit exemplariskt de senaste nätterna så det är inte pga henne heller. Trots tröttma är jag så stolt över mig själv att jag pallrar mig upp på cykeln och trampar iväg. Jag kan sova ungefär 30 min längre när jag tar bilen men just nu är motionen som cykeln ger värd mer måste jag säga. Och va roligt det är att vara stolt över sig själv och känna att man gör något som är bra för en själv! 


Idag har vi städat här hemma, gjort de vanliga rutinerna och nu sitter jag här och kikar på Ellen och bloggar. R pysslar med papper och sätter in i sin pärm. Imorgon är det 1 juni.  Välkommen juni! 1:a juni innebär födelsedag för min fina brorson, A. Han blir 7 år. 7!! Jag minns det som igår när pappa ringde och sa att jag blivit faster till en liten pojk. Och nu ska han börja skolan till hösten. Hallå?! Stanna tiden! Jag tror visst att lilla T skickat ett kort till honom, hoppas hon hälsade från oss också :-) 



1 kommentar:

  1. Strongt av dig att cykla! bara att fortsätta :)

    SvaraRadera