Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 26 maj 2012

Lördag

Oj, vilken dag! Men första, oj vilken natt... Kl 02 vaknade vår lilla dam och somnade inte om förrän efter 04... Suck! Så har hon inte gjort på evigheter (tack gode Gud för det) men men. När R fått henne att somna om kvittrade fåglarna och det började ljusna. Jag drog på mig min sovmask och lyckades somna. Efter 20 min började babyvakten varna om att batteriet var på väg att dö. Så jag somnade inte förrän efter 05 och tösen vaknade 07 så 4 friska timmars sömn har jag kört på idag. Men en lur på eftermiddagen gjorde gott!

Tillbaka till dagen. Vi åkte till Slottsskogen vid halv tio (igen, men sjukt bra ställe att åka till). Det blev sälarna en lång stund först, sen Barnens Zoo. Promenerade runt länge, stannade och gav T yoghurt och tittade på två svensexe-gäng och en möhippa. T fick sedan vandra runt själv på gräsmattan. Inte åt det hållet vi skulle åt såklart men gladare tjej gick inte att hitta på flera mils avstånd. Väl hemma somnade hon direkt, vi käkade lunch och solade oss på altanen. När hon vaknat igen stack vi till Backaplan för att handla lite nya kläder till henne. Hon har inte så mycket kläder anpassade efter denna värme så det köptes lite grann. Resten av dagen spenderades ute. Sandlådan och altanen. Bus och lek!! Nu är vi bänkade framför Eurovision och hejjar på Loreen. Hoppas jag orkar hålla mig vaken tills det är avgjort...

På H&M köptes en tunika/skjorta med långa ärmar som verkade sval och skön. En klänning, även den med lång ärm men och svalkande material. En jumpsuit för riktigt varma dagar och ett par trekvarts leggings. Även två par tights till som inte syns i bild blev det!

1 kommentar:

  1. Såna nätter är inte kul...

    Fina kläder! Ett tips är att köpa långa shorts i tunt material (finns oftast på pojkavdelningen) med reglerbar midja och en storlek för stora så blir det luftigt och täcker nästan hela benen

    SvaraRadera