Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 6 maj 2012

6:e maj

Söndagskväll. På riktigt. Imorgon börjar allvaret igen. I över 13 månader har jag lallat runt här hemma. Först några veckor ensam med stora magen, resten i sällskap med finaste tjejen. Jag är laddad att jobba igen, ska bli kul att komma igång och jag ser fram emot när jag kommit in i det fullt igen och kör på med all den kraft jag vet att jag har! Min tanke är att jag ska cykla imorn men det återstår att se. Tror termometern kommer visa kyyyyligt så det blir dubbla lager kläder ifall jag hojjar. Här är den, min fina cykel. Köpt för 5 år sen tror jag. Verkligen så nöjd med den, bästa cykeln!!

2 kommentarer:

  1. Hua! Känns avlägset. Jag mammalullar på ett tag till. Jobbar du heltid nu? Är det dagis som gäller? Klart du ska cykla. Är ju underbart!! Krispiga vår/sommarmornar är bäst!!

    SvaraRadera
  2. Jag förstår att det känns långt bort, Sofie :-) När tänkte du börja igen? Jag kör heltid, just nu är Robert hemma med henne och ska vara så tills i september då vi fått förskoleplats. Ja, det var gott att cykla. Ska försöka göra det så mycket det går.

    SvaraRadera