Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 31 maj 2012

Student 2003

Imorgon tar Sanna, Rs systerdotter, studenten. Jag ska smita iväg en stund från jobbet så vi kan gå å kolla på hennes utspring. Tyvärr kan vi inte komma på mottagningen men bra att kunna gratulera på något sätt i alla fall. Och i dessa studenttider kan man ju inte annat än att minnas sin egen dag. Den var speciell kan man väl säga. Jag var så trött efter den långa dagen och fick huvudvärk av allt smådrickande dagen lång så vi åkte hem redan runt 01. Robert var fullare än jag, jag var inte jätteglad på honom den kvällen minns jag. Haha! 


Haha, ful min. Men där var jag i alla fall. Hår ner till midjan och på väg att flytta till Götet. 


En kyss i sommarnatten. Det ser ut som jag är längre än R här men jag tror jag stod på en trottoarkant. Fin kväll det där! 

3 kommentarer:

  1. Hmm, mycket som man inte visste...men gissade! Fina bilder,har aldrig sett förut.Här i Örebro är studentdagen en vecka senare,som vanligt, nästa fredag. Jag jobbar, halva skolans personal har barn som tar studenten! Puss!

    SvaraRadera
  2. Va fina ni var/är :-) Ja studenten var härliga tider tänk så lite man visste om livet? ;-)
    Tur va väl de kanske hihi! Ha en härlig kväll! Ses snart? Kram

    SvaraRadera
  3. Ja, studenten var härliga tider. Samtidigt som man var nervös och spänd inför det riktiga livet som skulle börja. Ja, man tyckte man visst allt men ack så fel man hade :-)

    SvaraRadera