Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 16 maj 2012

Bildbomb

Måste bara uppmärksamma att förra inlägget var det 700:e här på bloggen. Bra jobbat av mig som knåpat ihop så många intressanta inlägga ;-) 

Ikväll har jag äntligen fått tummen ur och skickat efter nya förstoringar till våra fotoramar. Vi har två tavelhyllor ovanför soffan med 4 ramar på. Just nu är det bl.a. en solnedgång från Hawaii, en bild från Naxos och en fin bild på mig och R men de börjar bli gamla och dessutom är det så trist att stirra på samma bilder jämt :-) Nu blir en bl.a. denna supercoola bild på R i solisar och grön tröja. 


Blir även denna bild på lilla T, där hon är drygt 3 månader. Så liten, minns knappt att hon varit så liten. Blir även en rolig semesterbild från Kroatien på fantastiska fyran (vi & grannarna på 39:an, reds anm.) Väldigt rolig resa, och mycket fina bilder. 3 av förstoringarna vi valt är just från den resan.




 Sedan har vi två stora ramar där det suttit en förstoring på Santa Monica Beach och en på Empire State Building. Dessa är jag rätt trött på även om de är väldigt fina. Så nu blir de utbytta mot en bild på T och en bild på mig & R från Kroatien i september 2010 (obs, att även T var med på denna bild. Jag var gravid i v11). Två förstoringar på våra fyrfota vänner byts ut mot nyare och snyggare bilder. Alla bilderna i detta inlägg är tagna av vår talangfulla vän Carolin!




3 kommentarer:

  1. Vilka fantastiska bilder! Den stora blombilden, är den från Botaniska?

    SvaraRadera
  2. Visst är de fina? Ja, från Botaniska. Julros lärde du mig att den hette!

    SvaraRadera
  3. Ja, absolut,Helleborus niger, tror jag. Blommar vinter-tidig vår, mars-april! Nästan lika vacker som blå bergvallmo,Meconopsis! Undrar om min står kvar i Norra Bro...

    SvaraRadera