Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 28 maj 2012

Riktig sommar?

Is this it? Vi brukar ju ha 2 varma veckor i maj och sedan infinner sig den riktiga svenska sommaren. Alltså femton plus och snålblåst ;-) Nej men nu ska det visst bli kyligare. Hoppas bara vi slipper regn, då blir jag glad. Satsar på att cykla även imorgon men vaknar jag av smatter mot rutan blir det bilen. Vi får väl se.

Glömde skriva igår att jag ju såklart fick en fin present på Mors Dag. Ett armfäste till min iPhone. När jag cyklar kan jag ha mobilen på armen. Har inga fickor på byxorna så om det är varmt och jag inte har tröjan på mig har jag ingenstans att ha telefonen så jag kan lyssna på radio samtidigt som jag cyklar. Men nu är det alltså löst! Testade idag och den var great! Mycket nöjd. Fick ni mammor som läser något fint på er dag igår?

2 kommentarer:

  1. Ja, jag fick GODA, KÄRLEKSFULLA sms från dig och din bror, en bukett röda rosor från din far, frukost på sängen (var det tänkt, men jag hann laga den själv medan han cyklade till blomsteraffären) och en härlig dag med din mormor i Köping!Jag var helnöjd!

    SvaraRadera
  2. Härligt!
    Valter köpte nytt specialshampoo och balsam till mig :). Perfekt för det var precis det jag behövde! Sedan fick jag välja valfri aktivitet. Vi kunde till och med ta en tur till stallet sa Jukkis (jag har tjatat typ 1/2 år nu..) men som typiskt nog var hade jag bytt bort min stallsöndag. Så det blev en tur till hammarkullekarnevallen. Men det vet du ju redan :-D.

    Kram

    SvaraRadera