Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 12 maj 2012

Bäst att uppdatera

Min sambo hotade just att sluta läsa bloggen om jag inte uppdaterade :-) Så bäst att plita ner några rader då! Igår blev det fredagsmys på hög nivå. Thea somnade halv åtta och R tittade på hockey. Så jag satte mig framför datorn och plöjde några avsnitt Supernatural då jag ligger några avsnitt efter. Älskar verkligen de där demonjagande bröderna, läste mig till igår att de fått förtroende för en åttonde säsong, jippie! 

Idag ska vi ha lite födelsedagsfirande. Det blev inte mycket av det på självaste dagen, så idag ska vi grilla (det ska spricka upp framåt kvällen, hoppas hoppas!) och äta paj (ni som känner R vet att han älskar paj. En gång när vi precis blivit ihop köpte vi en Frödinge äppelpaj. Jag åt ungefär en fjärdedel av pajen och han åt resten, med MASSOR av vaniljsås vilket resulterade i att han fick ligga på golvet resten av kvällen för att sträcka ut magen...). Blir troligtvis blåbär. Han ska även få en present av Thea som hon inte hunnit köpa ännu. Och den har han fått välja själv. Valet föll på en gräsklippare (hey, jag föreslog lite nya kläder men han propsade på en gräsklippare) och det behövs verkligen för gräset börjar bli riktigt högt därute. Av mig fick han en biografi om Steve Jobs som han önskat sig. 

 En sån här kanske? Vi har ju inte mycket gräs så det behövs verkligen inget avancerat. Och enligt Roberts pappa har vi mest mossa i gräsmattan ändå....

2 kommentarer:

  1. ROBERT...hallå! Nu har hon ju uppdaterat! Var är dina kommentarer? Eller är du hemma och barnledig? Fullt upp? Hälsar "svärmor".

    SvaraRadera
  2. Ja, bra där mamma! Precis vad jag sa till honom när han tjatade på mig. Men de lyser ändå med sin frånvaro. Jag förstår inte...

    SvaraRadera