Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 24 maj 2012

Grillat för hela slanten

Idag har det blivit grillat för hela slanten. Först blev det grillbuffé på ett lunchställe nära jobbet. Riktigt gott! De grillar som galningar och det är bara att säga vad man vill ha. Det fanns biff, karré, majskolv, kyckling och chorizo. Jag tog kyckling och karré men ångrade att jag inte tog en bit biff också. Till det fick man rostad potatis, massor av olika salladstillbehör och såser. 80:- för hela kalaset men det bästa av allt var att de tar våra lunchkupoger, man lägger bara till en tia. Alltså betalade jag inte ens 50:- för detta! Helt klart värt!

Sen blev det grillat till middag även hos Rs föräldrar så idag har jag verkligen fått min dos grillat :-) Men det är så gott så man kan ju äta hur mycket som helst av det just nu i början av sommaren. I helgen blir det nog att grilla kycklingspett. Vad är era grillfavoriter?

1 kommentar:

  1. Vi grillade ju också i torsdags på vår nya grillplats, det blev kryddiga korvar och till efterrätt grillad halloumi-ost med jordgubbar och flytande rörsocker. Supergott! Ännu godare är det med lönnsirap, men hade inte hemma...Jag älskar grillad halloumi!

    SvaraRadera