Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 16 maj 2012

Ett skepp kommer lastat

Har nyss varit över hos grannarna och hämtat Tupperware-grejorna från förra veckan partaj. En stor påse med godsaker! Jag fick massor av fina grejer, vissa hade jag beställt, andra fick jag som värdinnegåva. Tror vattenkaraffen och salladsskålen kommer användas flitigt i sommar. Salladsskålen har ett galler i botten som gör att vätskan från salladen rinner ner och den håller sig fräsch längre. De små bägarna har jag trånat efter länge, tycker de är perfekta till dressing, sylt eller smörgåsgurka. Och förvaringsburkar behöver man väl alltid? :-) Börjar få ihop ett riktigt lager med Tupperware nu, haha! Tur att jag har ett helt skåp att fylla då! 

Imorgon är det ledigt, gud så skönt! Är riktigt sliten efter några tuffa dagar på jobbet, så jag ska njuta av morgondagen. Får roligt besök (av två kolleger faktiskt, haha!) så det ser vi fram emot. 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar