Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

fredag 4 maj 2012

Då kör vi igen!

Ok, back in business. Skönt med paus några dagar men nu känner jag inspirationen igen så då kör vi igång igen.

Nu har jag och min tjej haft vår "sista" dag tillsammans, alltså min sista dag som föräldraledig. "It's the end of an era", verkligen. Underbart, jobbigt, roligt, frustrerande men aldrig, aldrig var det tråkigt - ens för en sekund. Hur kan man ha tråkigt när man tar hand om en huligan hela dagarna? <3

Denna vecka har varit lugn i och med litens förkylning. Hade en del planer men allt gick i stöpet. Trist, men sånt som händer. Huvudsaken är att hon blir bättre, och det blir hon dag för dag. Imorn ska vi till en bondgård i Partille för att titta på kosläpp. Nästan lite överladdad inför detta. Jag älskar kossor och det ska bli så roligt!! Har precis tagit ut en banankaka ur ugnen som får åka med i ryggsäcken som kofika :-) Hoppas korna gillar bananer!

3 kommentarer:

  1. Härligt att du är tillbaka och stillar vårt Ninabloggsabstinens! :D
    Skall bli riktigt kul idag! Det var länge sen vi gjorde något ihop nu och dessa och har vi ju pratat om i flera år :).

    Sedan behöver du inte oroa dig.. Gillar inte kossorna kakan så vet jag några kossor på 39:an som gör det ;).

    Kram min fina vän!

    SvaraRadera
  2. Förstod att de kanske inte var så topp som ni trodde men de vart säkert bara för att värmen inte fanns där.. Vi kanske kan haka på nästa år??;) Då är tjejerna(och killen) stora ju!!
    Ja tiden går fort! Ha en härlig helg nu och njut av dom sista dagarna =)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Härligt att du är tillbaka! :) Och vad mysigt med ko-släpp! ha en toppen dag!

    SvaraRadera