Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 29 maj 2012

Överraskning

Ojoj, vilken eftermiddag på jobbet. Vid 15-tiden brakade vårt ordersystem ihop. Inte så kul. Som väl är börjar det lugna sig runt den tiden men ändå rätt panikslaget ett tag. Väl hemma inser jag att det är årsmöte med bostadsrättsföreningen kl 19. Yeay! Eftersom R var totalt opepp på detta blev det jag som fick pallra mig dit. Och även om jag inte var så sugen heller så var det ju intressant. Det gäller ju ändå ens hus och gatan man bor på så självklart är det ju av intresse. Nu är det gjort i alla fall.

Har precis sett nästsista avsnittet Desperate Housewives (trodde det var förra veckan men det var visst denna). Så fruktansvärt bra serie. Tycker faktiskt den hållt måttet genom 8 säsonger, vad tycker ni? Har ni följt hemmafruarna sen starten eller hoppat av längs vägen?

3 kommentarer:

  1. Det är jobbigt med jobb när det blir strul med det ena och andra! Det har jag också haft som du vet, hinner knappt kolla på din blogg för allt hemmajobb vid datorn. Den är dock prio ett fast jag inte hinner kommentera! Puss!

    SvaraRadera
  2. Ojoj det lät inte så bra! Tur att det ni hade lite kontroll i af :).

    Ja dessa hemmafruar.. Vad skall vi göra ut dem? Kommer kännas riktigt tomt!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Snart är det semester, mamma! Du får tänka på det när det strular och är jobbigt. Puss

    Nej, det var lite kaos men löste sig tillslut! ¨
    Jag vet inte? Kommer sakna dem mycket, har ju sett dem i så många år. Spänd över vad den stora finalen har att erbjuda. Kram på dig!

    SvaraRadera