Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 27 maj 2012

Godaste

Lätt godaste grillningen hittills. Simpla kycklingspett med kyckling, paprika & rödlök. Rotfrukter i ugn (potatis, morot & palsternacka) och tzatsiki. Nästa gång blir det nog att marinera kycklingen i något gött, då hade det blivit perfekt!

På tal om mat och sånt får jag väl rapportera om första veckan utan sött å gött. De har gått bra! Inget förra helgen och inget denna helgen. Ska dock säga att det har blivit nån kaka när vi fikat (idag tog jag några fyllda rån men undvek rulltårtan som stod uppdukad hos Rs föräldrar) och att vi unnade oss varsin mjukglass i värmen men sånt gör mig inte så mycket. Bara jag tänker mig för och inte smäller i mig tre av varje sort. Det var tufft i fredags och igår (hallå, ESC utan minsta lilla snacks. Hur hålla sig vaken?!) och jag ska nog göra en fruktsallad nästa helg så kanske det inte känns så jobbigt. Sjukt vad socker kan göra med en. Sjukt beroende. Hur som, stolt över mig själv och min älskling, stor klapp på axeln till oss!

2 kommentarer: