Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 5 juni 2011

Två månader

Grattis min älskade dotter som blir 2 månader idag! Stora damen som börjar bli riktigt bra på att lyfta huvudet själv, även när hon ligger på golvet (tidigare har hon varit jättebra med huvudet om hon är i nåns knä men så fort man la henne på magen i babygymmet la hon ner huvudet på filten och började suga på sin hand utan att ens försöka lyfta). Just nu skrattar hon mest hela dagarna. Igår var jag borta ca 2 timmar, åkte och handlade lite nytt i klädväg och klippte mig. När jag kom hem igen log hon i flera minuter så fort jag pratade eller hon såg mig. Mammas tös :-) Hon pratar ständigt med sina mjukdjurskompisar. Jag har satt en katt i korgen där vi har hennes blöjor så hon har lite sällskap på skötbordet. Igår fick jag låta henne ligga kvar fast hon har bytt å klar för hon pratade så mycket med katten så jag ville inte avbryta.

Idag ska vi till Roberts föräldrar. Vill så gärna få lite sol på min bleka kropp så jag hoppas vi kan åka lite tidigare så jag kan sno åt mig en stund på deras altan. Vi ska grilla och jag tänkte ta med en flaska vin som jag och Roberts mamma kan dela på. Men först ska jag bli klar med balkongen som jag började med igår. Alla blommor  är klara, ska bara skruva ihop det nya bordet och lägga på den nya vaxduken! 

Ute å åker
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar