Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 18 juni 2011

Lördag

Det gick bra igår! Robert kom ut strax efter att jag skrivit inlägget och då sov hon. Vaknade 03 och 06 och åt (himla glad att hon åt ordentligt två gånger under natten) och sedan sov vi hela familjen till 09.30. Hon behöver verkligen sova runt 20-tiden. Är hon vaken efter 21 bara skriker hon av trötthet. Verkar inte som denna tjej kan somna för egen maskin än, hon behöver hjälp på traven. Får alltid vagga henne till sömns på dagarna också när hon börjar bli trött. 

Bada är gött!
 Denna lördag är rätt oplanerad. Köpa pensel så jag kan måla hennes hand - och fotavtryck, storhandla, köpa lite nya nappflaskor och nån leksak kanske. Just nu är vädret helt okej, får hoppas det håller i sig så man kan ta en långpromenad senare under dagen, om mina höfter orkar det... 
Gladaste babyn!

4 kommentarer:

  1. Finaste lilla Thea! Om det är fint väder näst nästa vecka så tycker jag att vi tar med lite fika och går ut och tar en liten fotorunda. Hon växer ju alldeles för fort!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Det låter som en alldeles utmärkt idè tycker jag! Ja, hon växer så fort så man hinner inte med. När är det du slutar jobba? Vet att jag frågat förut men jag minns inte :-) Kram!

    SvaraRadera
  3. Jobbar sista dagen på torsdag :)

    SvaraRadera
  4. Va gött! Förstår att du längtar!

    SvaraRadera