Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 14 juni 2011

Suck

Var så glad över att efter att jag varit på min efterkontroll hos barnmorskan idag behövde jag inte gå ner till Vårdcentralen förrän i början av juli då Thea ska få sitt 3-månaders vaccin. Men tji fick jag. Hade tid 11.15 och tyckte det såg lite öde ut utanför min barnmorska. Väntade till 11.30 innan jag började fråga runt efter henne. Ingen hade sett henne idag. Fick telefonnumret till Barnmorskemottagning i Backa där hon jobbar ibland. Fick prata med en kvinna som först sa till mig att jag ringt fel, och när jag bad om ursäkt och skulle lägga på frågade hon otrevligt vad jag ville egentligen fast jag redan förklarat det. Tog allt en gång till för henne och helt plötsligt kunde hon hjälpa mig att kolla i systemet. Där visade det sig att min tid var den 16:e, inte 14:e. Jag är 99,9% säker att barnmorskan sa 14:e, och hon är rätt snurrig i största allmänhet. Men å andra sidan var det inte ens en vecka efter förlossningen när denna tid bokades så jag kanske var lite snurrig också. Jaja, hur som helst så blir det en ny vända dit på torsdag då. Hoppas det går bättre då istället...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar