Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 21 juni 2011

En helt vanlig tisdag

Idag har jag inte varit utanför dörren. Kom inte ens ut på en promenad med vagnen. Det såg ut att blåsa så, så jag kände verkligen ingen lust. Istället har jag och Thea tittat på teve, lekt på sängen och lyssnat på skivan med barnvisor jag fick av jobbarkompisarna, bakat chokladsnittar och bara myst. På kvällen kom Jani på besök, och så även 25% av grannarna på 39:an (jag räknar med Oskar också, såklart). Vi fikade upp alla chokladsnittar och drack kaffe. När jag skulle göra Thea klar för sängen kaskadspydde hon ner hela sig själv och mig. Så det blev ett bad för hennes del och en dusch för mig. Trodde verkligen hon slutat med kaskadspyorna, har inte hänt på 1 ½ månad nu. Men imorgon ska jag på öppna mottagningen på BVC och då får vi se vad som hänt. Enligt vår sköterska är det viktigt att hon går upp i vikt om hon spyr. Spyr hon och inte går upp som hon ska kan det vara något som är tokigt och då måste det undersökas närmare. Vi får se imorgon helt enkelt. Nu dags för sängen, är helt slut! Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar